hej bloggish

jag har världens bästa syster och "är bra människa" (som hon själv skrev i sin blogg idag) okej? men du kan inte stava i alla fall?!

jag måste skryta, jag gjorde muntliga svenska nationella idag, jag fick vg.. eh, jag trodde det ALDRIIIG!

mamma och elin sitter bredvid mig och bestämmer vad jag ska skriva. 

just det, mamma och götgolf var i min lägenhet idag och jag fick fyra kassar med massa grejor jag behöver!



elin svek mig, för hon sket i ed hardy kepsen som jag skulle ha! he he. förresten, när hon mobbade mig i sin blogg, ljög hon :(

hehehehe

Kommentarer
Postat av: Mannimosten

Jag smilar...bra att det var saker du behövde...

Lycka till med allt..........

Skickar med en energikram och massor med kärlek!

2010-05-11 @ 18:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0