helgen över igen

tack för helgen! underbart trevligt!

i fredags jobbade jag kväll, det var kuuuuuul och spännande! jag hade hand om några olika rätter under a la carten på kvällen! gick bra! men kunde gått bättre men det kommer när jag lärt mig allt där. när jag slutade där träffade jag emil och bobban. så drack vi lite sen gick ut en liten runda!

i lördags åkte, jag, elin, nicklas bella till erika! yeaaay födelsedagsfest! riktigt trevligt!
buuuuurnst på eeeernst ye ye ye! got it? ;p
eller var det så jag sa det? hahahaaha hahaahahahahaha kul var det iaf.. .
man är kanske inte den skarpaste kniven i lådan ;D


igår var jag bara hos emil. tog det lugnt och ååååååt en massa, sen åkte vi hem till mig och sov

idag är det träning som gäller!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är Razorsharp!

DC

2010-03-15 @ 23:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0