ööhm

jag älskar dig elin, syster <3


jag måste fixa bilderna från min student
elin & erika tog massa bilder, vill ha dom!
var hos joel och erika i lördags och festa lite
sen sov över där och åt jätte god pasta med
pastasås! sen i söndags sov erika hos mig!
skiiiit myyyys, det får vi göra om! på fredag
är det midsommar, så blir det käk och partaj
hos mamma! hela gänget ska dit! kommer bli
riktigt roligt! kanske bär det av till råå ip? danska
lite kasedans! haha. idag har jag och emil varit
och ätit fläsk, löksås och potatis hos farmor sen
följde hon och kjell med hem och drack kaffe hos
mig. sen åkte jag hem till mamma och träffa elin
och sola lite. nu vet jag inte riktigt vad jag ska
göra. imorgon blir det körskola, plugga teori
och antagligen tvätta hos mamma.




Kommentarer
Postat av: jacko

älskar dig määä :D

2010-06-23 @ 18:33:30
URL: http://elinjaconelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0