hahaha

-får jag se ditt leg?
-visst.
-ja, hmm. men jag anser att du är för full för att komma in här.
-skämtar du? HAHAHA

alltså, jag var med om det värsta igår på steakhouse. jag hade druckit tre öl innan vi gick dit och jag fick inte komma in för att jag var för full. det var en tjej som lärde upp sig till vakt som stod där. HAHAHAH jag måste skicka ett mejl till dom och klaga! inte för att det kommer hända något men man kan ju nämna att dom förlorat kunder i alla fall.

idag blir det mat hos mamma sen festivalen med erika, sen får man se vad som händer.


Kommentarer
Postat av: jennie juhlin

du var riiktigt full emma:P hahaha seeeepe brud ass¨hom -.-

2010-08-08 @ 00:48:51
URL: http://venusdoom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0