flytning & massa annat

jag har fått en lägenhet på elineberg
ett rum, sovalkov, fransk balkong och lagom stort kök.
snabb inflyttning, har skrivit på kontrakt och fick nyckel
redan igår. så nuuu börjar allting! :D
maaaassssa grejor att tänka på och saker som ska fixas!

jag är hos pappa nu, vi har ätit lunch på format och jag
försöker fixa allt med försäkringar, el osv ;p

jag har ögoninflammation...
så pappa skrev ut droppar till mig.. jooobbigt
det får bli glasögon för min del, linsförbud!

jag ringde kökschefen på min praktik och berättade det
jag fick absolut inte komma dit eftersom det smittar hur
lätt som helst. tur att jag stannade hemma.... och tur att
jag träffade pappa för om jag inte hade gjort det hade jag
haft på mina linser och trott att jag bara fått något i ögat..


jag har varit lite seg med att skriva i bloggen! men det händer så mycket just nu!

:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0