iron maiden :DDDD

jag sov i 2 och en halv timme inatt! :O så kan det gå! hade nationella prov i engelska läs&hörförståelse från kl. 8.1o till typ 11.oo, blöööö! :@ sen blev det sola och gå i stan. jag hittade ett par skiiiitsnygga iron maiden skooossor :D happyemma! det tråkiga är att jag knappt har några pengar kvar. wuuh, men det ordnar sig väl. annars får det gå ändå :) imorgon är det fredag juu! då blir det fest, sen utgång, emz och ikz =D

måste visa skorna! (och lite mig själv för jag är så snöögg idag)


Kommentarer
Postat av: elof

emzo på fredag är det ferre!!

2009-05-11 @ 18:26:51
Postat av: fannny

fyfan vad snygga shooooes!!!!!

2009-05-26 @ 00:16:28
URL: http://fanzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0