ny dansskola?

nu har jag gått på danshuset i flera år. dansat  rätt många olika danser. fast hållt fast vid street&hiphop.
så idag ska jag & erika (broders flickvän) på en annan dansskola så får man testa några olika danser, kanske finns det något som passar. jag har ju valt som individuellt val i skolan att dansa alla grunddanser som finns på danshuset så ja, kan man väl dansa på två ställen. eller? hmm. ska dit snart i alla fall. sen ska jag möta ika i stan så ska vi antagligen till mezo.det mysigaste stället i staden Helsingborg! :D

Kommentarer
Postat av: ELOF!

aah den e köpt på zara i sthlm, men den borde ju finnas i malmö med :P jag ska dit imorgon & kolla rundor :D

2009-08-23 @ 18:32:00
URL: http://ejaconelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0