ann wilsons dansskola

jag provade dansa latin fitness idag, ann wilson som danstränare, let's dance domare! det var riktigt roligt och jag vill så gärna börja där men jag ska ha praktik i hela trean nu och det brukar vara vissa kvällar också.. så det blir lite svårt. kanske kan börja dansen efter trean igen eller något istället. får se vad som händer.

jag träffade ika i stan och vi gick och delade på en pizza på Bomb. Där träffade vi syster elin och malin. vi mötte erika och vi alla gick till mezo. fast åkte hem ganska tidigt och träffade emil baby.

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha! Bara att hitta nån aggressiv typ, så ska en fläskläpp nog gå att ordna ;)

2009-08-25 @ 23:06:05
URL: http://thomasdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0