blomman

Jag har varit borta från skolan riktigt mycket sista veckan. Först var jag sjuk torsdag, fredag, sen var jag borta idag för något annat, kanske lönt men känns inte speciellt kul att jag ska missa hela skolan för det.
Vi ska ha prov i både engelska & matte snart. Jag vet varken vilken dag, eller vad vi ska ha prov på.. Får panik! haha!
Imorgon ska jag dansa, sköönt att komma ifrån en stund och ha lite kul :p

Vad har jag egentligen gjort idag. Varit hos mormor och druckit kaffe, varit hos Kerstin (den underbara tanten på 50+), varit på väla och köpt ett par skit fräcka jeans, svart/gråa stuprörs med drakedja längst ner, sen åkt till pappa och ätit, varit med tiiti och nu är jag hemma hos mamma. wohoo, segt.. HAHA!

därför blir det godis och film nu
puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0