rum rum rum mina rum

image113


hej, jag hade mörkt hår och ser konstig ut på den bilden jag vet xD

emma har ont i tummen men har ändå varit duktig idag;
jag har ju fått två rum nu, så har flyttat massa garderober osv.
Jag fick som jag ville idag, vi åkte till ikea ;D jag köpte ett fint
litet skrivbord, tre fina lampor, galgar(som jag var desperat för att få),
och lite annat som jag inte kommer på nu! ska ha en skitfin typ
svart/glas hylla eller vad man ska säga. måste fotta rummen när
dom är klara, HUUHU xD iaf, tack björn för hjälpen! ;) du är en
ängel... ibland. :DDDDD har dansat idag också, mycket trevligt
att träffa mina töööösor, ses ju på fredag. party time hos mig ;)


nu säger jag puss och godnatt


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hehe, kan inte låta bli...stavas "galgar". Grattis till nya rummen. Björn...?
DC

2008-03-12 @ 13:46:15
Postat av: ejaconelli

oj, HAHA! förlåt! ska ändras direkt! Ja, han hjälper mig en del. tur det!

2008-03-13 @ 15:27:55
URL: http://ejaconelli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0