lov

Kom till skolan onsdags, efter en timme fick vi gå hem för att där inte var något vatten på skolan? LÖNT? Jag och Ika åkte till vår gamla skola, Högasten. Vi träffade på lite folk och gamla lärare som var "jätte" glada över att se oss! klockan elva hade jag möte på skolan, jag vet inte vad jag eller lärarna håller på med om jag ska vara helt ärlig.

nu är det i alla fall påsklov. hurra! Becky kom hit i onsdagsnatt och hon ska bo här över lovet juuu, fest, fest, fest & fest? ;D I torsdags var jag på jobbintervju på Pub Ro i Norra hamnen, om man har tur kanske man kan få lite extra jobb? :) många hade sökt det så dom skulle höra av sig i början på nästa vecka. var i danmark idag, mycket trevligt!

snuffe yeay :D

image116


Kommentarer
Postat av: Ikipop

Du ärrr översöt på den bilden emma :)

2008-03-26 @ 20:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0