hm måndag eller vad? :P

idag vaknade jag kl 07.35 och min buss gick 07.49 (hann iofs inte den så tog den som gick 08.03). Kom till PARAPETEN där manfred (äckel svin lärarhelvetet) började skälla direkt och jag fick ett fett utbrott, han hatar mig och jag hatar honom... kan det bli bättre?
antagligen kan det bli bättre eftersom jag skar av mig fingertoppen på vänstra tummen i skolan också!

jag kom hem efter en sjuukt jobbig
dag i skolan. Började laga mat,
( så snäll som man är ) som vi skulle äta ikväll.

Min syster och hennes grabb flyttade härifrån
för typ två-tre veckor sen? och jag ska ha
hennes rum också, men fortfarande hade
ingeeeeet hänt. så jag tog tag i det och
TVINGADE sjuka familjen att hjääälpa mig,
ofta jag kan bära massa garderober och
skit själv? hell NOOO! jag fick lite hjälp..
och nu ser det ut som fan, kommer aldrig
bli klar! ;/ IKEA direkt imorgon alltså, måste
ha skrivbord, två taklampor, massa kuddar,
skrivbordsstol, galjar :p jag har två garderober
och två byråer nu, onödigt eller vad..
men kläderna ska väl också få plats någon
stans. ikväll har jag dansat på showfactory,
yeah snart uppvisning ju, sjunga och dansa
samtidigt, kan de bli bääättre egentligen?

fan vad jag saknar sång/musik, måste måste måste ha mer sång och musik. det är mitt LIIIIIV!

nu har ni lyssnar på mitt
otroligt tråkiga prat så nu
tänker jag gå och duscha!
ADJÖÖÖÖÖÖ!

eller nä förresten, jag har en rolig nyhet också!
jag har sökt 234667 sommarjobb, en svarade idag. skoj va?
Pub Ro i Norra hamnen i Helsingborg? INGEN aning vilken av dom 5000 det är.
får väl dra dit och kolla någon dag snart. intervju nästa torsdag så kanske skoj att veta var man ska.

hejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0