ELOF! <3

älskade emma-gumman. min lilla mask.
om du läser detta så vill jag bara säga att jag alltid finns där! du är mer
än välkommen hem till oss precis när du vill. kolla tv, käka middag, förfest,
skitsnack, läxhjälp, joina till solariet, bara sällskapssjuk - whatever. du
behöver inte ha en anledning att komma, bara kom & hälsa på :) både jag
& erik är SÅÅÅ glada för dig ( han sade till & med att du gärna får komma &
bo hos oss också nån vecka om du känner för att ha 2 smått hysteriska 
bonusföräldrar). du har alltid varit min tös.

så när världen sviker vet du var vi finns ♥



jag hade visst missat att läsa vad min kära syster
(http://bebygrrl.blogg.se/) hade skrivit. tack elin, du är
den som alltid funnits där för mig! tagit hand
om mig när jag varit som jävligast! aw, blir helt
tårögd när jag läser sånt. :/


jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer än att JAG ÄLSKAR DIG!
du är min underbara syster som jag alltid kommer göra allt för!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0