arrrrg

igår gick jag upp på morgonen och trodde det skulle bli fint väder senare på dagen.
när vi kommer ut när vi lagat klar maten på parapeten är det snöstorm, vi kunde knappt öppna dörrarna! vi gick till knutpunkten när vi kom fram var vi nersnöade. Imorse ville jag vara smart, så jag tog på mig mina stora boots med fårull i! när vi kommer ut från parapeten idag skiner solen. SÅ varmt det var...
Nu ska jag aldrig mer lita på vädret

Ska ha möte imorgon i skolan, får se hur det går... jag klarar inte av mina lärare, min skola, folken på skolan. ALLT ALLT är fel. jag vill ha dans & musik runt omkring mig dygnet runt! kan jag inte bara få söka till båstad skolan, MUSIKAL! jag vill vill vill, det är inte ens intagningspoäng, man får gå till en jury, sjunga & dansa. om man är bra får man gå på skolan. jag ska fan gå om första ring! eller ja, kanske... får se hur det blir.


dans ikväll, träffa tösorna! <3

image115

Kommentarer
Postat av: Anonym

Prova Ängelholm?
DC

2008-03-19 @ 11:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0