söndagstanke



jag kan inte tro att det är sant. det är där hela tiden. är allt detta rätt? Snälla, säg som det är för den här gången krävs det mer innan jag öppnar armarna, förlorar mig och känslorna faller fritt på midsommargatorna. för vem skulle bry sig om våra hjärtan blev förstörda? Men allt det här vänder sig i mig om och om igen. det är jobbigt men samtidigt helt underbart! jag hade inte kunnat lyckats utan dig. du kan sluta dina ögon och aldrig känna dig ensam igen. Är det detta jag letat efter? Jag har få frågor men tuuuusen svar.



image72




Kommentarer
Postat av: elin

uppdatera din blogg nångång :(

2008-02-01 @ 01:20:52
URL: http://bebygrrl.blogg.se
Postat av: Anonym

Håller med Elof. Uppdatera! Berätta om hur mycket du respekterar Din pappa och att han är Din förebild i vuxenvärlden ;D
DC

2008-02-01 @ 12:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0