heya, emma skriver dikter igen

Jag har nog lurat mig själv rätt många gånger. Jag tror att kärlek som din är lätt att fånga nu. Jag lämnar allt som tynger mig. Alla mil jag vandrat, när vänner jag lämnat, att jag kom på andra plats, om det piskar regn eller bränner sol, sålänge du är med mig gör det inte ont. åh, min kära vän.. jag vill ha allting! du älskar mig och jag vill ha dig. jag kanske borde lämna allt bakom mig igen och starta om på nytt. du har lämnat mig på jävligast av platser, kärlek har svikit mig allt för många gånger och jag vill ha dig. Det kommer alltid att finnas en hand för dig nånstans, du kan sluta dina ögon och aldrig känna dig ensam igen.


image44





Kommentarer
Postat av: Anonym

På tiden!
Heya sötnos =)
DC

2008-01-11 @ 19:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0