helg

I fredags kom jag hem från skolan och var skittrött.. Kunde inte bestämma mig om jag skulle följa med elin & erik hem till nayomi eller inte.. Men i sista minuten så följde jag med. Vi mötte joel & erika och gick hem till nayomi. Där satt Andre och hans kompisar. Vi förfesta lite sen åkte ner till stan och in på Crom bar ;DD shuhuu! vi hade riktigt kul :P Fast, erik skulle börja jobba klockan sex så jag och elin fick vänta med honom på knutpunkten, fast vi hade ju roligt på kebabhouse :) När klockan blev tio i sex tog jag & elin bussen hem och slängde oss i sängen. Igår vaknade jag vid åtta ;O Så satt jag & simon och snacka med mami och ingolf hela kvällen sen kom björn ;P så softa vi typ hela natten i "joels" rum : DD

hiiiiiiiii.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Softa me Björn? Grrr?
DC

2008-01-15 @ 14:46:18
Postat av: Jarno

Ja fy vad vi softa ;) Fast 4 filmer på en onsdagsnatt e lite mycket :P Stackars emma orkar inte upp ^^

2008-01-16 @ 15:38:34
Postat av: ejaconelli

hahahha, suris daad ;b

2008-01-16 @ 21:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0