tralalaa

; jag börjar med att säga, jag är alltid lika trött på måndagar...
jag gick upp imorse och tänkte "JAG ORKAR INTE!" men drog mig själv upp ur sängen och gick ner
och gjorde varm oboy för att bli lite pigg. Vi hade matlagning hela dagen i skolan och jag har nog aldrig
gjort så mycket mat som jag gjorde idag. jag är helt sluuuut! jag kom hem och kände mig väldigt duktigt för typ alla sov fortfarande! haha nördis! ikväll blir det den nya "dans & sång" grejen. hoppas det går bra ;o ;D

förresten, min mobil fungerar igen.. hoppas den håller i sig nuuu! den är ju så fiiin!
jag vill ha en egen kamera, nu nu nu nu :D så jag kan fotta allt jag vill !
nu ska jag försöka spela in en låt ^o) hejs


image80











Kommentarer
Postat av: Anonym

Bravo sötnos, upp, upp, upp. Vad blev det för käk då?
DC

2008-02-04 @ 15:52:27
Postat av: elin

hihihi fräsig blogg :D:D

2008-02-04 @ 16:29:11
URL: http://bebygrrl.blogg.se
Postat av: emmsi

hm, det blev mycket av en ytterfileé. Jag gjorde stek och schnitzlar av den. Sen till det hade jag sallad, salladsdressing, hasselbakspotatis, tomatsås och skin&purjulöks paj ;P

2008-02-04 @ 19:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0