stolta emma

jag är så sjuuuukt stolt över mig själv!
jag fick MVG på livsmedels provet jag
gjrode igår! hade ett enda fel! :D
jag är lite less, för den "artisten"
dansen som jag ska gå på vet jag
inte hur jag ska betalaaa! men det
ordnar sig, har i och för sig inte pratat
med någon om det än! kan i alla fall
inte betala det själv kan jag lova. ska snart dra
och dansa, (som vanligt :p) så jag kan inte
skriva mer nu! P U S S 
förresten, jag älskar mina kotofflor
men dom börjar bli gamla nu. måste hitta nya:(
                          
image91





image92















Kommentarer
Postat av: Sjuk Jarno

Nej behåll dem :D Annars kan jag köpa dem så kan du betala dansen för dem :P

2008-02-06 @ 18:32:46
Postat av: Anonym

MVG wow, gratz! Har aldrig haft MVG i något...
DC

2008-02-06 @ 21:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0