prov

idag hade vi prov i livsmedel. kunde alla frågor, utom en. men den kom jag på när jag gick ut ur aulan :P efter provet hämta pappa mig & ika, så åkte vi och kolla på motorcyklar, åt och sen körde pappa oss in till stan för jag skulle sola. men, det blev en shoppingrunda också.. så nu har jag både nya smycken också är jag brunare! =D



pappas köp av motorcykel; harley davidsson v-rod, fast pappa ville visst ha en mattsvart

image82

emmas (köp) av motorcykel; BUELL, med harley davidsson motor =D kan det bli bättre? hähä
image83



jag och ika var först i en parfym affär, ika skulle köpa parfymen geuss men hon hade inte riktigt bestämt sig så vi gick vidare till h&m. där hittade vi armband. sen hann vi inte mer för att jag skulle sola. men efter solningen stack vi till söderpunkten och kollade lite.. ika hade bestämt sig för parfymen! så fanns den inte på söder :P haha! misslyckat juu! handla iofs TÅ ring, så jävla fint det är.. men denna var inte ens äkta, måste köpa en äkta, någon gång =(  ;P sen såg jag ett par skitfina öronhängen också.. dom var inte heller äkta men fina så jag köpte dom ändå =D film i bilen, lite najs man har det ändå? ha ha ha

 jag och ika hade ett seriöst snack idag om killar

ena stunden klagar vi på att alla killar är svin och att dom bara är ute efter en sak. dom är tröga och äckliga svin som inte vet vad känslor är.sen när det kommer till den stunden när det verkligen finns någon kille som inte är ett äckligt svin som inte bara tänker på en sak... så drar man sig tillbaka? VARFÖÖÖÖÖÖÖR?



image84image85image86image87

förresten, dans med ellinore på danshuset ikväll! pöss på dig bruden <3 :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0