jag vill inte mera nu

Jag vill inte mera nu

Jag vill inte vara kvar här längre

Var ska man ta vägen egentligen, finns det någonstans att bli av?

Det kliar i hela kroppen, det drar i mig!

Det är det värsta jag vet

Drömmer jag?

När man känner att den är på väg försöker jag göra allt för att det inte ska komma över mig

Jag kommer inte loss, det håller fast mig

Sen när jag äntligen kommer loss och försöker springa så kommer jag ingenstans.

Känslan av att det är borta för en stund gör mig samtidigt nervös. Vad händer nästa gång?

Det kryper i mig

Det skriker, kallar på hjälp, det gråter, det kollar på mig och det vill någonting men jag vet inte vad jag ska göra.

Jag vet bara att jag inte vill ha det kvar

Det finns överallt, när jag sover, när jag är vaken, när jag är hemma eller när jag är borta

Ska det behöva vara såhär? Jag är rädd. Rädd för att det ska hända igen, igen, igen & igen

Om det finns någon utväg, visa mig den då! Jag kan inte tro att detta är sant

Är det du? Är det jag? Är det vi? Jag är jätte många frågor men så få svar

Du ger oss verkligen kalla kårar. Med dina svarta och tystas tårar. Och vi vet att allt tar slut. Långsamt genom rummet går hon ut...

Kommentarer
Postat av: elin

http://bebygrrl.blogg.se/1204238825_en_lng_en.html

texten längst ner! (L)

2008-02-28 @ 23:54:10
URL: http://bebygrrl.blogg.se
Postat av: Sara

Du vet vad du ska göra om det blir för mkt. Tveka aldrig !

2008-02-29 @ 23:37:06
URL: http://saralii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0