helgen i helhet

i fredags var det utgång med tjejerna & några grabbar iofs. ELIN färgade först mitt hår, kommer lite bilder längre ner. jag & elof tog bussen, mötte mina tösor(?), sen åkte vi till nayomi på förfest. bara tjejer, sooft! sen vidare till mc donalds, vip vip vip vip! sen gick vi in på crom och vi hade lika roligt som vi alltid har om inte roligare =D

här kommer den kvinnliga dialogen mellan systrarna jaconelli den 1/2 2008

emma jag e bajsig!
elin bajsa då.
emma jag måste bajsa innan jag duschar klart. annars e de äckligt!
tystnad
elin du bajsar inte i duschen väl!?
emma jooo
elin meh!
emma jag skoja!
elin men det luktar ju bajs?
emma ja, jag fes :)


emma vill du dela en öl med mig?
elin du har frågat 10 gånger nu?
emma ja, men du sa ju nä förra gången?
elin ja, men jag säger ja denna gången!

HAHAHAHAHAHAHA! sen hade vi ett samtal om att vi nästan alltid låter såhär! vad heemskt ändå!


i lördags gjorde jag, hmm. ungefär INGENTING!
idag, söndag.. var jag faktiskt hos broder och hans tösabit! var lite social och åt lite.


emma, (emmas nya hår) och syster;

image73

image74

image75

image76

image77

image78

är vi inte lika? (A)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygg ny look på bloggen! Ni är jättesnygga!!! Låter som en trevlig helg!
DC

2008-02-04 @ 13:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0