dans&sång time

hej igen.. nu ska jag snart iväg på
dans och sången. hoppas det går bra ;O 
önska mig lycka till imorgon också för jag
har pluggat hela dagen (och gör det fortfarande)
till ett livsmedelsprov som vi har imorgon.

***

Kan det inte bara försvinna? När känslan kommer över mig kryper det i hela kroppen och jag stelnar till. Det drar men inte så, för det drar i hela mig. Det kliar och jag ser det överallt. När det är ljust, när det är mörkt, när jag är vaken eller när jag sover..
image81




vvv
              
                       
                              
                     
             







Kommentarer
Postat av: Jarno

Lycka till =) You can do it!

2008-02-04 @ 19:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0