vem är vi lika egentligen?

o3.32

Jag, min syster elin, min mamma och min farmor satt på tåget påväg från köpenhamn för ett antal år sedan.
- Vem är jag lik? frågar elin vår farmor
- Du är lik din mamma och din mormor, svarar farmor

- Vem är då jag lik? :O frågar emma sin farmor
- Pappa och din farmor, säger alla tre i munnen på varandra

Jag och min kära syster elin börjar somvanligt gnabba om vem som är lik vem, vem som ser bäst ut, varför vi är lika dom. Jag ville bara kolla på mina nya kläder, barbiedockor som jag precis köpt. Elin fortsätter "du är lik farmor HA HA HA " tillslut blir jag väldigt sur och skriker ut på tåget

Men skit i vilket! Jag bryr mig inte vem jag är lik! Dom är lika fula båda två!

Den gamle danska gubben som sitter några stolar bort kan inte hålla sig för skratt
och om jag ska vara helt ärlig, jag har nog inte sett min mamma skratta så mycket i hela mitt liv.


ja. det var kul. I KNOOOOOOOW IT :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0