bähaha

var ute och åt med pappa, elin och joel igår på byblos i helsingborg ;D yay! jättefin restaurang med väldans god mat.
gick upp imorse och trodde kvällen framför mig skulle bli helt perfekt. Gick till parapeten och pratade om alkoholhantering till klockan halv tolv. åt massa kanelbullar sen åkte hem..

När jag kom hem fick jag en chock, åkte till mormor, pratade med henne så ringde hon mamma och ingolf, sen åkte jag upp till mammas jobb. Så nu är jag nog hatad av alla. (pappa&elin ni vet vad jag menar)

www.ejaconelli.bilddagboken.se



PÖSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jepp, vet vad Du menar. Men Du har fel. Du är INTE hadad av alla. Du är INTE hatad av mig, sötnos! :*

DC

2008-09-01 @ 11:17:36
Postat av: Jarno

Inte av mig heller :D

2008-09-09 @ 12:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0