lördagskväll

Nu är det lördag och jag är riktigt trött eftersom jag inte kunde sova speciellt bra inatt...
Jag tror att jag ska nanna hos Vigge inatt, får se hur det blir. Jag orkar i alla fall inte göra något.
Idag har jag varit på Väla, jag skulle köpa gympaskor till idrotten i skolan men jag hittade en kofta på gina tricot istället... Men sparade lite av pengarna så jag hittar väl ett par fula pinsamma skor.. Men, skit i det! Jag var tvungen att köpa koftan för den var såååå fin! I försej var det en sån alla har, men min var brun det har jag aldrig sett på någon. Inte än i alla fall...
Jag har nyss ätit kebabpasta.. Det var inte speicellt gott, jag är sååå trött på skräpmat nu! Har ätit det i en vecka nu, börjar bli ganska äckligt nu faktiskt ;P På måndag ska vi ha den sista teoretiska lektionen om servering sen på tisdag börjar allvaret på parapeten. Det ska bli riktigt roligt! Man ska jobba två och två så jag och Ika ska jobba med varandra och vi kommer ha riktigt roligt!


Du ger oss verkligen kalla kårar. Med dina svarta och tystas tårar. Och vi vet att allt tar slut. Långsamt genom rummet går hon ut...            )=





här är en fin liten dikt ;*

image37






Kommentarer
Postat av: Denise

Vad är din msn?
Puss

2007-09-19 @ 20:41:30
URL: http://nisanfisan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0