godkväll torsdag

Nu har precis klockan slagit över 00.00 och jag har inget annat bättre för mig än att skriva blogg.
Jag fick ny laptop igår, en svart, inbyggd brännare, webcamera, vista, den är helt perfekt till lilla mig! Kommer en bild, jag tror att det är den, i alla fall väldigt lik den.
Tänkte skryta om att jag fick vg på vårt engelskaprov, (brukar inte få bra betyg i engelska) men nu när jag börjat skärpa mig på riktigt kanske man kan ligga lite högre än vad man gjorde innan. Imorgon har vi matteprov, hoppas verkligen det går minst lika bra som engelskaprovet gjorde.
Jag ska pierca mig inom dom närmsta veckorna, hela örat och vid sidan av underläppen! MUMS! så fint.. ( ellerhur pappa? ) höhö!
- Jag tycker inte om våran idrottslärare! Skriver inte varför för då blir man väll hatar resten av livet, ha ha!

Imorgon är det fredag, då ska jag mysa : ) längtar, längtar alltid till fredagar och speciellt vid vissa tillfällen!

nu kommer bilden;
image40


puss & godnatt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grml, piercing = dödsstraff
;D

2007-10-12 @ 12:56:05
Postat av: Denise

Tänk på att du måste ta ut piercingarna i köket/servering osv. Så ett råd är såfall att pierca dig antigen på jullovet eller sommarlovet, då har du som längst tid på dig att få det läkt också.

Puss gumman. :)

2007-10-12 @ 16:03:03
URL: http://metrobloggen.se/denisemathisen
Postat av: Denise

.. och förresten? Var vid läppen, där nere (där jag har det)? Eller där uppe? :)

2007-10-12 @ 16:03:33
URL: http://metrobloggen.se/denisemathisen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0