sockertoppar

Idag var det första gången i år som jag bada ute och det var i Ikas pool. haha. Det var verkligen kallt, för det var ingen sol ute. Men snacka om att ha en stor pool i trädgården. Det är naaajs!

Imorgon ska vi ha orientering i pålsjöskog kockan nio. Orientering har faktiskt aldrig varit något för mig. Men jag ska i alla fall dit och göra mitt bästa. höhö. Om två veckor är detskolavslutning! Den 15:onde juni. Och dagen innan är det konsert på skolan! sjungaaaaa är livet !

på min avslutning ska jag ha en vit klänning & ett vitt skärp och några skor som jag inte köpt än
På middagen som vi nior har på skolan några dagar innan vi slutar ska jag ha en svart klänning, tights och svarta skor. Jag har inte foto på kläderna än men det kommer kanske senare i någon annan blogg.

Nu ska jag äta godis och kolla på film med pojken min!
Ika, du är min duva. Hähä

& adjö

image5




 


Kommentarer
Postat av: Bubbelsnuff

så söt du är knasis :)<3 älskar dig =P

2007-06-24 @ 20:07:03
Postat av: Moffe

Söt som vanligt ^^ Muahahahahaahah !

2007-09-24 @ 23:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0